Sekretarz Gminy
Sekretarz Gminy |
---|
mgr Krystyna Tront ul. Jana III Sobieskiego 5, pok. nr 13, 47-440 N?dza tel.: (32) 410 20 18 w. 24 e-mail: sekretarz@nedza.pl |
Do zada? i kompetencji sekretarza nale?y w szczególno?ci:
- opracowywanie na wniosek wójta gminy projektów struktury organizacyjnej Urz?du Gminy oraz sieci organizacyjnej gminnych jednostek (w tym spraw ich powo?ywania, likwidacji i reorganizacji),
- opracowywanie projektów statutów i regulaminów organów i jednostek gminy,
- opracowywanie projektów aktów prawa miejscowego stanowionego przez gmin?, prowadzenie ich zbioru oraz zbioru przepisów ogólnie obowi?zuj?cych,
- opracowywanie projektów uchwa? Rady Gminy,
- sporz?dzanie projektów zakresów czynno?ci i odpowiedzialno?ci pracowników Urz?du Gminy,
- analizowanie i opiniowanie projektów przejmowania przez gmin? zada? zleconych z zakresu administracji rz?dowej,
- opracowywanie wyst?pie? w tej sprawie,
- koordynowanie prac zwi?zanych z udzia?em gminy w zwi?zkach i porozumieniach mi?dzygminnych,
- podejmowanie decyzji w imieniu wójta gminy w ramach udzielonego upowa?nienia i podpisywanie pism i dokumentów wychodz?cych na zewn?trz Urz?du,
- zapewnienie sprawnego funkcjonowanie Urz?du Gminy,
prowadzenie ewidencji uchwa? organów gminy, - przyjmowanie ustnych o?wiadcze? woli spadkodawcy,
- prowadzenie ewidencji piecz?ci urz?dowych i kluczy,
- koordynowanie i przygotowanie na terenie gminy wyborów samorz?dowych, parlamentarnych, prezydenckich,
- uzupe?niaj?cych oraz zwi?zanych z przeprowadzaniem referendum,
- przygotowywanie w uzgodnieniu z przewodnicz?cym Rady Gminy tematyki sesji Rady Gminy, wspó?praca z Rad? Gminy w zakresie zapewnienia warunków jej funkcjonowania,
- rozdzielanie zgodnie z przeznaczeniem korespondencji wp?ywaj?cej do Urz?du Gminy oraz rozdzielanie przepisów prawnych wp?ywaj?cych do Urz?du Gminy (dekretowanie pism oraz dzienników ustaw, dzienników urz?dowych itp.),
- prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków,
- kierowanie, nadzorowanie, koordynowanie i kontrolowanie spraw z zakresu:
- ewidencji ludno?ci i dowodów osobistych,
- kadr Urz?du i szkole? pracowniczych,
- spraw gospodarczych Urz?du i utrzymywania budynku Urz?du Gminy,
- spraw techniczno-biurowych Urz?du,
- prowadzenie bezpo?redniego nadzoru nad samodzielnymi stanowiskami: ds. ewidencji ludno?ci, dowodów osobistych, ewidencji dzia?alno?ci gospodarczej i mienia gminy oraz kadr, ds. integracji europejskiej i rekreacji, ds. gospodarki gruntami i rolnictwa, ds. gospodarki zasobami gminy, ds. obs?ugi Rady Gminy.
Udostępniający: Leszek Pietrasz
Wytwarzający/Odpowiadający: Leszek Pietrasz
Czas udostępnienia: 2009-02-03 08:46:23
Czas wytworzenia: 2009-02-03 08:42:41
wersja do druku |