Inspektor ds. Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych, Ewidencji Działalności Gospodarczej i Mienia
Inspektor ds. Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych, Ewidencji Działalności Gospodarczej i Mienia |
---|
Maria Żyła ul. Jana III Sobieskiego 5, pok. nr 2, 47-440 Nędza tel.: (32) 410 20 18 w. 32 godziny urzędowania: poniedziałek: od 7:30 do 17:00 wtorek, środa, czwartek: od 7:30 do 15:30 piątek: od 7:30 do 14:00 |
Do zadań i kompetencji Inspektora ds. Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych, Ewidencji Działalności Gospodarczej i Mienia należy w szczególności:
- wydawanie dokumentów stwierdzających tożsamość osoby fizycznej,
- prowadzenie ewidencji ludności,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych w sprawach zameldowania i wymeldowania,
- prowadzenie ewidencji działalności gospodarczej na terenie gminy,
- prowadzenie ewidencji mienia i wyposażenia w Urzędzie Gminy,
prowadzenie magazynu materiałów biurowych w Urzędzie Gminy, - prowadzenie rejestru zbiórek publicznych,
- prowadzenie kartoteki odzieży ochronnej pracowników Urzędu Gminy oraz prowadzenie i rozliczanie zakupów odzieży ochronnej pracowników Urzędu Gminy,
- prowadzenie archiwum Urzędu.
Udostępniający: Leszek Pietrasz
Wytwarzający/Odpowiadający: Leszek Pietrasz
Czas udostępnienia: 2009-02-19 12:04:09
Czas wytworzenia: 2009-02-19 12:03:43
wersja do druku |