TA WERSJA STRONY JEST JUZ NIEAKTUALNA. NOWA WERSJA ZNAJDUJE SIE POD ADRESEM: bip.nedza.pl

rozmiar czcionki: A   A   A
Strona główna BIP Mapa witryny
    (?)
strona glówna BIP - www.bip.gov.pl
Strona główna BIP
Strona główna Załatwianie spraw Zameldowanie na pobyt stały Niedziela, 07.06.2020
 
Linki

Zameldowanie na pobyt stały

  1. Zameldowanie na pobyt stały dotyczy osób, które przebywają w określonej miejscowości, pod tym samym adresem dłużej, niż 3 doby.
  2. Nie jest konieczne dokonywanie zameldowania osobiście. Osoba dokonująca zameldowania w domu spółdzielczym, komunalnym lub innym zobowiązana jest złożyć wypełniony druk, na którym widnieje pieczęć i podpis właściciela, bądź zarządzającego domem.
  3. Jeżeli osoba podlegająca obowiązkowi wojskowemu posiada kartę mobilizacyjną, przed dokonaniem zameldowania jest obowiązana zgłosić zmianę adresu w Wojskowej Komendzie Uzupełnień.
  4. Za osobę niepełnoletnią dokonującą zameldowania druk podpisuje przedstawiciel ustawowy.

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludności i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. nr 87, poz. 960 z 2001 r. z późn. zm.);
  • rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 roku w sprawie zgłaszania i przyjmowania danych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludności i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. nr 236, poz. 1999 z 2002 roku);
  • rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 31 sierpnia 1992 roku w sprawie zasad, zakresu i trybu spełniania wojskowego obowiązku meldunkowego oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobyt za granicę, a także organów właściwych w tych sprawach (Dz. U. nr 68 poz. 344 z 1992 roku).


Niezbędne dokumenty:

  • wniosek Format  (88 KB);
  • umowa najmu lub dokument stwierdzający tytuł własności lokalu lub budynku;
  • dowód osobisty najemcy (współnajemców) mieszkania lub właściciela (współwłaścicieli) budynku;
  • dowód osobisty osoby meldującej się;
  • książeczka wojskowa lub potwierdzenie pierwszej rejestracji - w przypadku osoby podlegającej obowiązkowi wojskowemu (mężczyźni od 18 do 50 roku życia, pielęgniarki);
  • odpis skrócony aktu urodzenia - w przypadku zameldowania osoby niepełnoletniej;
  • zaświadczenie o wymeldowaniu - nie dotyczy osób dokonujących przemeldowania na terenie gminy Nędza.


Opłaty:

  • nie podlega opłacie skarbowej


Jednostka obsługująca:

  • Inspektor ds. Ewidencji Ludności, Dowodów Osobistych, Ewidencji Działalności Gospodarczej i Mienia
  • pok. nr 2, parter, tel.: (32) 410 20 18 w. 32


Godziny urzędowania:

poniedziałek: od 7:30 do 17:00
wtorek, środa, czwartek: od 7:30 do 15:30
piątek: od 7:30 do 14:00


Czas oczekiwania:

  • w dniu złożenia wniosku


Udostępniający: Leszek Pietrasz
Wytwarzający/Odpowiadający: Leszek Pietrasz
Czas udostępnienia: 2009-01-14 10:26:04
Czas wytworzenia: 2009-01-14 09:37:30
Dane teleadresowe
Gmina Nędza
ul. Jana III Sobieskiego 5
47-440 Nędza
NIP: 639-196-77-77
zegar Godziny pracy urzędu:
Poniedziałek:7.00-16.00
Wtorek: 7.00-15.00
Środa: 7.00-15.00
Czwartek:7:00-15:00
Piątek: 7.00-14.00
Tel.
(32) 410 20 18
(32) 410 23 99
Fax
(32) 410 20 04
E-mail:
Wójt Gminy
mgr Anna Iskała
 
Druki do pobrania
 
 
 
Ostatnia zmiana: Pietrasz Leszek (2009-01-14 10:26:05)
Odwiedzin na tej stronie: 1368 , Rejestr zmian
Projektowanie stron: IntraCOM