TA WERSJA STRONY JEST JUZ NIEAKTUALNA. NOWA WERSJA ZNAJDUJE SIE POD ADRESEM: bip.nedza.pl

rozmiar czcionki: A   A   A
Strona główna BIP Mapa witryny
    (?)
strona glówna BIP - www.bip.gov.pl
Strona główna BIP
Strona główna Nabór pracowników Konkursy - Archiwum Nabór na wolne stanowisko pracy podinspektora lub specjalisty w Referacie Inwestycji, Rolnictwa i Infrastruktury Urz?du Gminy w N?dzy Czwartek, 21.11.2024
 
Linki

Nabór na wolne stanowisko pracy podinspektora lub specjalisty w Referacie Inwestycji, Rolnictwa i Infrastruktury Urz?du Gminy w N?dzy

Wójt gminy N?dza og?asza nabór na wolne stanowisko urz?dnicze podinspektora lub specjalisty w Urz?dzie Gminy w N?dzy w Referacie Inwestycji, Rolnictwa i Infrastruktury, w wymiarze czasu pracy ca?y etat.

  1. Wymagania:
    1. niezb?dne:
      • wykszta?cenie ?rednie techniczne w zakresie budownictwa lub wy?sze techniczne z tytu?em co najmniej in?yniera,
      • znajomo?? ustaw: Kodeks post?powania administracyjnego, o pracownikach samorz?dowych, o samorz?dzie gminnym, prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi, Prawo ochrony ?rodowiska, Prawo geodezyjne i kartograficzne;
      • umiej?tno?? bieg?ej obs?ugi oprogramowania MS Word i MS Excel;
      • posiadanie stanu zdrowia pozwalaj?cego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku;
      • brak prawomocnego skazania za przest?pstwa umy?lne;
        posiadanie nieposzlakowanej opinii;
    2. dodatkowe:
      • umiej?tno?? interpretacji i stosowania przepisów;
      • odpowiedzialno?? i dok?adno??;
      • zdolno?ci analityczne;
      • komunikatywno??, w tym ?atwo?? przekazywania informacji;
      • umiej?tno?? pracy w zespole.
  2. Zakres g?ównych zada? wykonywanych na stanowisku:
    • bie??ca aktualizacja ewidencji gruntów i budynków w zakresie kartograficznym w ramach realizacji zada? w?asnych gminy;
    • przyjmowanie i za?atwianie interesantów w sprawach zwi?zanych z ewidencj? gruntów i budynków;
    • prowadzenie zada? gminy wynikaj?cych z trybu przekazywania mienia przez Skarb Pa?stwa jednostkom samorz?du terytorialnego;
    • zak?adanie i prowadzenie w systemie informatycznym ewidencji mienia komunalnego;
    • wykonywanie czynno?ci administracyjno-technicznych z zakresu Referatu Inwestycji, Rolnictwa i Infrastruktury.
  3. Wymagane dokumenty:
    1. list motywacyjny,
    2. ?yciorys - curriculum vitae,
    3. kserokopie dotychczasowych ?wiadectw pracy,
    4. kserokopie dyplomów potwierdzaj?cych wykszta?cenie,
    5. kserokopie za?wiadcze? o uko?czonych kursach, szkoleniach,
    6. kserokopia dowodu osobistego,
    7. o?wiadczenie kandydata o tym, i? nie by? prawomocnie skazany za przest?pstwo umy?lne i o posiadaniu nieposzlakowanej opinii,
    8. o?wiadczenie kandydata o posiadaniu stanu zdrowia pozwalaj?cego na zatrudnienie na oferowanym stanowisku,
    9. o?wiadczenie kandydata od kiedy mo?e nast?pi? zatrudnienie,
    10. orygina? kwestionariusza osobowego,
    11. o?wiadczenie z klauzul?:
      • wyra?am zgod? na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezb?dnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustaw? z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych),
      • przyjmuj? do wiadomo?ci fakt obowi?zku publikacji w Biuletynie Informacji Publicznej moich danych osobowych zgodnie z wymogami ustawy z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorz?dowych.
  4. Wszystkie o?wiadczenia winny by? w?asnor?cznie podpisane
  5. Termin i miejsce sk?adania dokumentów
    • Oferty nale?y sk?ada? w zamkni?tej kopercie z adnotacj? "Nabór na stanowisko podinspektora lub specjalisty w Referacie Inwestycji, Rolnictwa i Infrastruktury w Urz?dzie Gminy w N?dzy" z podaniem imienia i nazwiska kandydata oraz adresu do korespondencji - w sekretariacie Urz?du Gminy w N?dzy w terminie do 12 grudnia 2008 roku godz. 14.00.
  6. Inne informacje
    • Dokumenty z?o?one po wy?ej okre?lonym terminie nie b?d? rozpatrywane. Lista kandydatów, którzy spe?niaj? wymagania formalne oraz informacja o wyniku naboru b?dzie zamieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy og?osze? w Urz?dzie Gminy w N?dzy - zgodnie z ustaw? z dnia 22 marca 1990 roku o pracownikach samorz?dowych (tj. Dz. U. z 2001 r. nr 142 poz. 1591 z pó?n. zm.). Lista kandydatów, którzy spe?niaj? wymagania formalne oraz informacja o wynikach naboru zawiera imiona i nazwiska kandydatów oraz ich miejsce zamieszkania w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego. Szczegó?owe informacje mo?na uzyska? telefonicznie pod numerem (0 32) 410 23 99 wew. 25. Nades?anych ofert nie odsy?amy, a nieodebrane po sze?ciu miesi?cach od dnia naboru podlegaj? zniszczeniu.
      Data og?oszenia konkursu: 20.11.2008 r.

Wyniki I etapu rekrutacji

  • Informujemy, ?e w wyniku wst?pnej selekcji na ww. stanowisko pracy do nast?pnego etapu rekrutacji zakwalifikowali si? nast?puj?cy kandydaci spe?niaj?cy wymagania formalne okre?lone w og?oszeniu:
    • Justyna Ploch - zamieszka?a w Szymocicach,
    • Teresa Morcinek - zamieszka?a w N?dzy,
    • Jacek Bednarski - zamieszka?y w Raciborzu.
  • Test i rozmowa kwalifikacyjna z ww. kandydatami odb?dzie si? dnia 17 grudnia 2008 roku od godziny 800 w siedzibie Urz?du Gminy w N?dzy.

Wyniki naboru

  • w dniu 17.12.2008 r. w wyniku przeprowadzonego naboru na wolne stanowisko urz?dnicze, podinspektorem/specjalist? w Referacie Inwestycji, Rolnictwa i Infrastruktury Urz?du Gminy w N?dzy wybrana zosta?a pani Justyna Ploch, zamieszka?a w Szymocicach.
  • uzasadnienie wyboru: Pani Justyna Ploch posiada odpowiednie kwalifikacje do zatrudnienia na oferowanym stanowisku oraz przygotowanie merytoryczne. Podczas rozmowy kwalifikacyjnej kandydatka wykaza?a si? szerokim zakresem wiedzy niezb?dnej do wykonywania zada? przedstawionych w og?oszeniu o naborze.


Udostępniający: Leszek Pietrasz
Wytwarzający/Odpowiadający: Leszek Pietrasz
Czas udostępnienia: 2009-01-15 08:26:33
Czas wytworzenia: 2009-01-15 07:46:54
Dane teleadresowe
Gmina N?dza
ul. Jana III Sobieskiego 5
47-440 N?dza
NIP: 639-196-77-77
zegar Godziny pracy urzędu:
Poniedzia?ek:7.00-16.00
Wtorek: 7.00-15.00
?roda: 7.00-15.00
Czwartek:7:00-15:00
Pi?tek: 7.00-14.00
Tel.
(32) 410 20 18
(32) 410 23 99
Fax
(32) 410 20 04
E-mail:
Wójt Gminy
mgr Anna Iska?a
 
Druki do pobrania
 
 
 
Ostatnia zmiana: Pietrasz Leszek (2009-01-15 08:26:33)
Odwiedzin na tej stronie: 1631 , Rejestr zmian
Projektowanie stron: IntraCOM