Bip
grafika: drukuj :: nie drukuj

Wydanie za?wiadczenia o zameldowaniu

Podstawa prawna:

  • ustawa z dnia 10.04.1974 r. o ewidencji ludno?ci i dowodach osobistych (t.j. Dz. U. nr 87, poz. 960 z 2001 r. z pó?n. zm.);
  • rozporz?dzenie Ministra Spraw Wewn?trznych i Administracji z dnia 24 grudnia 2002 roku w sprawie zg?aszania i przyjmowania danych do zameldowania i wymeldowania oraz prowadzenia ewidencji ludno?ci i ewidencji wydanych i utraconych dowodów osobistych (Dz. U. nr 236, poz. 1999 z 2002 roku);
  • rozporz?dzenie Rady Ministrów z dnia 31 sierpnia 1992 roku w sprawie zasad, zakresu i trybu spe?niania wojskowego obowi?zku meldunkowego oraz uzyskiwania zezwolenia na wyjazd i pobyt za granic?, a tak?e organów w?a?ciwych w tych sprawach (Dz. U. nr 68 poz. 344 z 1992 roku).

Niezb?dne dokumenty: 

  •  wniosek;
  • dowód osobisty.


Op?aty: 

  • za wydanie za?wiadczenia - 17,00 z?.


Jednostka obs?uguj?ca:

  • Inspektor ds. Ewidencji Ludno?ci, Dowodów Osobistych, Ewidencji Dzia?alno?ci Gospodarczej i Mienia
  • pok. nr 2, parter, tel.: (32) 410 20 18 w. 32


Godziny urz?dowania:

poniedzia?ek: od 7:30 do 17:00
wtorek, ?roda, czwartek: od 7:30 do 15:30
pi?tek: od 7:30 do 14:00


Czas oczekiwania:

  • w dniu z?o?enia wniosku
E-mail: ug@nedza.pl http://bip.nedza.pl/